Mitä ovat WebCat-palvelun tilit?
WebCatissa voit tarvittaessa hallinnoida useita eri tilejä.

Kun rekisteröidyt WebCat-palveluun, luomme sinulle oman käyttäjätunnuksen ja tilin. Jos haluat käyttää vain yhtä käyttäjätunnusta ja tiliä, sinun ei tarvitse välittää käyttäjätunnuksen ja tilin eroista.

Käyttäjätunnus on aina henkilökohtainen ja siihen liittyvät esimerkiksi sähköpostiosoite, salasana sekä mahdolliset 2FA-asetukset. Voit vapaasti vaihtaa näitä henkilökohtaisia asetuksia Käyttäjäasetukset-näkymästä.

Tili on oletuksellisesti henkilökohtainen, mutta voit halutessasi liittää useita käyttäjätunnuksia samaan tiliin. Tällöin useampi käyttäjä voi hallinnoida samalle tilille rekisteröityjä verkkotunnuksia. Tili sopii hyvin esimerkiksi yrityksen tai yhteisön omistamien verkkotunnusten hallintaan.

Huomaathan, että Tiliasetukset-valikon alta löytyvät asetukset ovat tilikohtaisia. Esimerkiksi maksutavat ja laskut näkyvät kaikille tilin jäsenille. Liitä tiliin vain sellaisia jäseniä, jotka saavat nähdä tiedot ja hallinnoida verkkotunnuksia yhteiseti.

Voit halutessasi luoda myös useampia tilejä. Tällöin WebCat-palvelu näyttää aina sen tilin verkkotunnukset ja tiedot, joka on valittu aktiiviseksi. Voit helposti vaihtaa aktiivista tiliä ylävalikon oikean reunan käyttäjävalikosta.

Verkkotunnuksen siirtäminen tililtä toiselle onnistuu siirtoavainta käyttäen. Valitse verkkotunnuksen asetuksista "Siirrä verkkotunnus uudelle omistajalle" ja luo siirtoavain ohjeiden mukaan. Aktivoi sen jälkeen haluamasi uusi tili ja valitse Siirrä sekä Aloita verkkotunnuksen siirtäminen. Nyt voit siirtää verkkotunnuksen uudelle tilille siirtoavainta käyttäen.

Miten vaihdan WebCat-palvelun maksutapaa?
Voit hallita maksutapojasi Tiliasetukset-näkymässä.